Rackarns skitunge

Nyss vaknat, fy o fy va trött jag är. Jag hatar att jag numera inte har något att sysselsätta mig med på dagarna, att jag inte jobbar.
Jag går nämligen och väntar på att min kollega ska klämma ut sin unge så att hon blir mammaledig & jag kan få börja jobba 75%. Ungen skulle komma i september & nu är det september, så nu får den banne mig ge sig & komma ut.
Aja, när den kommer så blir iaf livet ljuvligt för min del, jag gillar att jobba & jag gillar pengarna man tjänar. Det är livsfarligt för mig att gå omkring & va "arbetslös" ska ni veta. Jag brände 5 lax på 2 dagar på enbart skit. Eller okey, skorna va mycket fina & även tröjan, men förutom dessa saker så kommer jag inte ens ihåg vad jag har köpt. Jag har inte ens köpt alkohol !!  Och alkohol brukar vara en av mina största utgifter, suck.


Nu ska jag springa ner & brygga lite morgonkaffe, som jag sen ska sitta & smutta på medan jag läser blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0