Video Music Awards 2009

Nu har jag precis suttit & kollat på VMA 2009 på Mtv´s hemsida. Jag älskar Video Music Awards, det är så jävla bra!
Det göttigaste detta året var att Eminem vann "Best hiphop video". Jag hyser sån stor respekt för Eminem, det var han som gjorde att jag överhuvudtaget började lyssna på hiphop. År 2000 så släppte han albumet "The Marshall Mathers LP" & det var det första albumet av honom som jag köpte. Då var jag 10 år & min favoritlåt var "Under The Influence". Haha, redan på den tiden så gillade jag att vara grov i munnen. 
Slänger in en video från ett liveuppträdande med just den låten, mumma.



Måste förövrigt tillägga att jag tror att Eminem är den snyggaste varelse på denna jord. Han är snyggare än både Lil Wayne OCH Zlatan... Täääänka sig att becca sa så ?! ;O

Nu kommer jag få Eminem-psykos & sitta & lyssna på en massa gamla låtar hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0