Äventyr!

På fredag åker jag, Ercan & Malin till Uppsala för att fira valborg. Det ska bli så jäkla skönt, jag är i ett sånt extremt stort behov av att komma bort från Motala ett tag. Ibland kommer man liksom in i en fas då det känns som om att man växer fast & ruttnar i denna håla. Då får jag panik & måste ge mig iväg ett tag.
Idag ska vi boka hotell & grejer & fixa alla andra små "detaljer", om man säger så. Sen är det spikat & klart.

På lördag drar vi vidare till Stockholm & festar med några rockers från Malmö som Ercan känner. Det ska också bli kul. Men jag hoppas att dom där dudesen kan fixa in oss gratis på rockfestivalen. Men det borde inte vara några problem eftersom dom ska uppträda där på kvällen. Dom kanske t.o.m. kan fixa in oss backstage eller något slags VIP-grej? Hoppas hoppas!!
Då blir min kväll minst sagt fulländad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0