Bästa dagen!

Idag är en av de bästa dagarna på mycket länge. Jag är helt förtrollande lycklig!
Först & främst gick rättegången extremt bra, vi hade t.o.m. kul rakt igenom. Det blev några skrattanfall när man egentligen ska vara gravallvarlig & berätta vad som skett osv. Haha, så jävla typiskt oss!

Sen drog vi en shoppingrunda på Ikea + Ikano. Jag & Malin inhandlade prylar till lägenheten för typ 2500.
Dessutom hittade jag 3 par skor, jeans, klänning & ett linne.

Sen när vi var back in town igen så åkte jag & Malin till bovärden för att försöka få nyckeln idag istället för på måndag & det fick vi. Vilken lycka det var!!!
Så en bit av eftermiddagen + kvällen har gått åt till att städa upp efter alla tapetserargubbar som skräpat ner i samtliga rum. Vår lägenhet är så himla fin just nu. Svinschyssta tapeter + nytt parkettgolv. Mums.
Jag vill få in alla mina grejer så jag kan flytta in nu nu nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0