Klockren dag!

Kollade precis igenom massor gamla bilder på min bilddagbok & upptäckte att den dagen då jag, Ercan & Malin klädde ut oss, är snart ett år sen. Helt sjuuuukt vad tiden springer iväg. Jag kommer ihåg den dagen som om det vore igår. Vi var på Willys & hittade massor bebis-regnkläder som vi bestämde oss för att köpa. Sen åkte vi hem till Malin & började sminka oss så att vi matchade färgen på våra respektive regnjackor. Sen åkte vi hem till Räka för att visa upp hur fina vi var. Haha, lilla gossen fick en smärre chock när han såg oss kan jag säga.
Det är lätt en topp-10 av de bästa dagarna i hela mitt liv. Så jävla impuls, spontant & kul + två bästa vänner!


Green Giant!


Baby Blue & Pink Lady


Observera lypsylet som ligger i fickan. Det lämnar jag aldrig någonstans<3


Ut på äventyr!


Observera cigaretten i mungipan. Jag var rökare på den tiden. Eeeuuuuw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0