Pissdag

Idag har verkligen varit den största skitdagen någonsin. För det första så kunde jag knappt inte sova inatt, var sådär lite halvorolig & varmt & äckligt. Sen upp klockan 6 & morgonhumöret var riktigt illa...
Sen jobba 8-16. Fyfan vad rövknullade vi blev hela jävla dagen. Stackars mig & Moa som inte kunde äta på hela dagen. Vi hann inte ens slänga i oss en halv fralla, då är det mycket att göra vill jag lova.
Och sen som grädden på moset eller vad sjutton det heter så förlorar Linköping mot Djurgården. 
 
Nej, usch, detta är n värdelös dag. Oså ska vi festa ikväll också. Det lär bli intressant att se hur mitt humör kommer att vara efter några öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0