Rättegång snart bläää

Fy farao, inatt har jag inte kunnat sova ett skit nästan. Det är för mycket tankar som far omkring inne i mitt huvud.
Nu måste jag snart pallra mig upp ur sängen & göra mig iordning, för kl. 9 börjar min, Linns, Malins & Kimmos rättegång inne i Linköping. Dessutom ska vi ha ett litet möte med vår advokat en halvtimme innan, det betyder att vi måste åka ännu tidigare. Aja, livet suger ibland.

Efter rättegången blir livet allt fort roligare igen. Då ska vi nämligen till Ikea för att handla massa grejer till våra respektive hem. Jag & Malin måste köpa massor till den nya lägenheten, tallrikar & bestick & shit. Idag kan plånboken bli extremt tunn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0