Uppsala next

Nu ska jag bara slänga i mig lite käk, makaroner & prinskorver muuums. Sen är det dags för de tre musketörerna att bege sig mot Uppsala för att fira Valborg. Gud jag är helt övertaggad. Detta kan sluta hur som helst. Antingen helt awesome eller helt åt helvete, det är sån jag är. Ingen jäkla medelmåtta. Men jag tror starkt på att detta kommer bli hur kul som helst.

Först ska vi åka direkt till hotellet & fräscha upp oss & inleda förkröket. Sen ska jag iväg & träffa min kära vän Maja som jag inte sett på 1 år. Det ska verkligen bli skitkul att få träffa henne igen :)
Fick precis mess av henne förresten: "Uppsala bjuder på strålande sol & massor heta killar överallt. Ni kan vänta er en härlig valborg!"
That´s what i´m talking about!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0