Back on track!!;D

Så jävla gött att mitt liv börjar ta fart igen. Under detta år har jag knappt rest ett skit, därför man har mått lite si & så hela tiden tror jag. Men nu har jag 3 galna resor att se fram emot, och alla kommer att ske inom loppet av en månad. Becca-stilen börjar sakta men säkert komma tillbaka med andra ord.

På lördag drar la familia + Linn till Göteborg. Ska gå på Liseberg & shoppa på stan oså. Dessutom fick jag reda på idag att Plutten & Martin & dom pågarna som vi träffade på Öland ska till Göteborg då också. Skiiiitkul!
Då blir det att åka lite karuseller med dom + festa till det sen på kvällen. Kommer bli awesome.

Sen om typ en vecka eller så drar jag & Jossebosse till Stockholm för att hälsa på Lisa. Även där blir det shopping & trevliga utgångar.

Sen runt den 10:e september drar jag & Martina till Alanya i 2 veckor. Ojojoj, det kan inte bli annat än jäääävligt spännande alltså.

Så jävla gött att det går så jävla bra för mig igen. Jag älskar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du tar TÅGET till Stora staden å ger fan i bilen.......

För du å körning hänger lixom inte ihop förstår du lilla gumman, hehehehe

2010-08-13 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0