Göteborgsresan!

Precis hemkommen från Göteborg. Ligger & pimplar kaffe i sängen.¨
Det var skitkul i Göteborg med min familj + Linn igår. Vi gick på stan & jag shoppade ett par så exxxxtremt snygga skor på stayhard.se. Senare på eftermiddagen & kvällen gick vi på Liseberg.
Vi träffade som planerat även Plutten & Martin. Mycket kul att se deras små face igen!
Vi gick Gasten med dom. Plutten först, Linn 2:a, jag 3:a & Martin sist. Linn ströp Plutten för att hon var så rädd & jag hoppa hela tiden åt sidan, in i väggen så fort jag blev rädd. Så Martin tappade mig ju hela tiden. Jag slog förövrigt i huvudet jövligt hårt en gång när jag blev rädd. Fyyyy, förstår nästan varför min syrra pissa på sig i den för några år sen, fett läskigt alltså. Haha.

Senare sen på kvällen var Linn & jag så jävla trötta, så vi pallade inte gå på nattklubb. Men vi ville ändå göra oss snygga i våra nya outfits. Så vi duschade, sminkade & klädde upp oss och gick ner i hotellbaren med Mackan & Frida och snackade till typ 2 någon gång. Mycket mysigt & trevligt!


I kön till Kållerado.


Mackan & syrran.


Sista grenen på femkampen som förövrigt JAG vann. Hur många gånger ska jag behöva säga att jag är bäst?


Två alkoholpåverkade föräldrar + Mäkelimäkmääk


Hotellbaren, Linn ser inte så munter ut. Men det var hon! :)


Den där appletinin var jävligt svår att få ner. Hade ingen aning om att jag beställde in ren sprit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0