Krilleboy

Gårdagen började med en försovningen från min sida. Jag var TVÅ fucking timmar sen till mitt jobb. Inte bra, inte bra någonstans.

Sen jobbade jag till 7 & runt 8 kom älskling hit & klippte mitt hår. Det var himla trevligt, jag hade inte sett honom på jättelänge kändes det som. Vi kokade ihop lite eventuella planer inför nästa måndagsklubben, kulkul !:)

Hittade förövrigt lite gamla bilder på oss två, nostalgi är roligt :)


Denna är asgammal. Tagen med webcam i typ 7:an.


Denna är tagen precis innan skolfotot i 9:an. Jag undrar verkligen varför jag har en fotbollströja på mig...?


Precis innan vi drog på Duwas 18-årsfest i februari-08. Miiijau, så fina vi var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0