Måndagsklubben

Måndagsklubben var riktigt lyckat alltså. Jag vet inte vad det är, men jag verkligen älskar måndagsklubben. Det är alltid kul där. Oså träffar man jämt på gammalt folk som man inte snackat med på flera år.

I måndags träffade jag en snubbe som varit anställd på pappas företag back in the days. Det var riktigt kul faktiskt, han bjöd på drinkar fast att han inte behövde, oså snackade vi om massa roliga minnen.
Träffade även på Ercan & hennes kusin, alltid lika kul att partaja med dom.
Dock var det lite halvförvirrande att vara inne på krogen med lille Mackan. Han är inte så liten som jag tror att han är. Haha. Jag försökte supa honom under bordet med shot & white russian. Men det funkade ju inte, buhuu.

Igår låg vi bakfulla på soffan hela jävla dagen & såg sammanlagt typ 5 filmer eller något. Det är konsekvenserna man får ta efter en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0