Myyyycket fullare än vanligt

Måndags var minst sagt en intressant dag. Jag kan inte säga så mycket om den, för jag minns i princip ingenting. Inte bra att dricka på tom mage, mina vänner!

De saker jag minns är:
*Jag ramlade i Linns trapphus & slog i huvudet i ett trappsteg. Smärta.
*Vi var på förfest i Stan & jag hade inget snus, tjatade som fan om det samtidigt som jag rökte som en skorsten.
*Jag träffade Frida, kommer dock inte ihåg vad vi samtalade om.
*Jag tappade min klack, Mia tog kort på det.

Sen är nog minnena slut. Jag ska aldrig dricka utan att ha ätit igen.


Hur kunde klacken bara falla av?;(


Kommentarer
Postat av: Belliz

Hahha det där hörde jag massa om din fyllekaja! haha och att du bara gick runt och tjurade hela tiden! haha

2010-08-18 @ 21:31:56
URL: http://izabellaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0