The stalker

Jag kom precis att tänka på en sak... Jag har inte haft en riktig kändis-crush på aaaaaslänge. Fyfarao, så tråkigt. Jag har liksom inte en enda kändis att stalka. Haha, det känns förjävligt.
Jag tycker bara att det finns en massa kändisar som är snygga, men jag har ju redan stalkat hälften av dom.
Jag måste finna mig ett nytt offer snart som jag kan sitta & tjata om tills mina vänners öron blöder.
Ni vet, det är faktiskt vetenskapligt bevisat att man blir lyckligare av att ha sånna där kändis-crusher. Innerst inne vet man ju att de flesta fallen är helt orealistiska, som t.ex. att jag skulle gifta mig med Zlatan eller Eminem. Det är i princip heeeeeelt kört. Men det gör inget, man blir extra glad & excalterad ändå!

Nu måste jag researcha efter en ny cutiepie som kan come to mama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0