Träliga grejer

Shit alltså, jag har ingen aning om när jag mådde såhär dåligt sist alltså..
Det känns verkligen som om att alla sviker, som om att jag är den mest ensamma männikan i hela världen.
Jag vet dock att det inte ens är i närheten av sant. Jag har väldigt många bra vänner som jag älskar & som älskar mig. Men det spelar liksom ingen roll, dagar som denna. Man mår skit ändå liksom.

Jag har funderat på att supa mig redlöst full - men nej, jag har ingen alkohol hemma + att jag inte vill, min tråkiga jävel.

Jag måste verkligen ifrån Motala nu, jag kvävs snart. Jag känner mig rädd, hjälplös, tråkig, trött, utbränd, värdelös & en jävla massa andra negativa grejer just nu. Inte ett dugg likt den normalt så jävla självsäkra Becca.

Men snart drar jag, om typ en vecka. Ska bli gött.

Nu ska jag sova. Hoppas det blir bättre imorgon.
Guten nacht!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är välkommen upp till Nyköping dagar som denna.

eller faktiskt, anytime! vore faktiskt kul!

2010-08-19 @ 20:48:09
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0