Wiiiiiie :)

Måndag.... Känns underbart!
Ny dag, ny vecka, nya möjligheter.

Becca var en mycket sorglig människa torsdag-söndag, ska ni veta. Jag blev rädd för mig själv, så depp var jag.
Det är tur att jag har fått ny underbar energi denna vecka. Problem kommer alltid att finnas, men det är inget att gräva ner sig för.
Idag har jag tvättat, diskat & plockat lite på mitt rum. Haha, de behövdes efter denna deppiga helg, det såg ut som en svinstia. Men nu ser det lite bättre ut iallafall!
Just nu sitter jag på kontoret & ska jobba lite. Sen blir det att hämta Linn & åka till bolaget, för ikväll ska vi på måndagsklubben! Wiiiiie. Först ska vi ha förkrök som ska inkludera Texas Hold´em, väldigt nice.

Förövrigt så kanske Martina kommer förbi Motala ikväll eller någon annan dag i veckan. Då ska vi planera vår utomlandsresa som kommer att äga rum runt den 10:e september. Det lutar åt Alanya. Vi vill ha party & sol liksom, då blir Alanya perfekt!
Vi kanske till och med ska vara borta i 2 veckor. Hoppas det, vi behöver komma härifrån båda två =)


Vi kommer få en sån jävla wild resa alltså! :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Det kommer bli så jääävla niice! men fyfan för bilden. skyller på en äcklig kryssningsfylla, fyfan :D

2010-08-09 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0