blaaaaa

I lördags hade jag den bästa dagen på jobbet på mycket länge. Min älskade kollega, Anna, var tillbaka efter att ha åkt in & ut på sjukhuset sedan slutet av augusti. Fyfarao för en så hemsk graviditet den människan fått genomlida än så länge. Men Anna är en riktig fighter & nu är hon tillbaka. Extremt gött.
Sen var det även Gretha & Alleballe. Dreamteam med andra ord, underbart gäng.

Resten av helgen spenderade jag hemma hos mina föräldrar. När jag kom hem från jobbet i lördags skulle jag kolla på Milan som lirade 20.40. Men jag var så jävla sliten att jag somnade 4 minuter in i matchen. Haha, det har aldrig någonsin tidigare hänt när jag kollat fotboll. Snacka om sliten Becca.

Ikväll ska jag & Linn käka på Olearys. Vi ska fira lite roliga nyheter. Vardagslyx, det är så förbaskat underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0