Festsugen som få!

Fy & fy vad jag är partysugen! Jag är sugen på allt som har med party att göra. Öl, bli full, ragga, dansa, göra bort sig, skratta åt extremt fjantiga saker osv.
Fyyyfan va sugen jag är. Synd att det inte är lördag, för då åker det av. Julbord med jobbet. Ser så extremt mycket fram emot det. Förra året var det sjukaste jag varit med om, vilket jävla fylleslag. Vi blev liksom nästan utkickade från stället där vi åt julbord bara för vi va så stökiga. Men det var jääävligt kul. Fruktansvärt roligt.
Hoppas det blir så i år igen. Vet inte hur det blir senare, om man festar med jobbet hela natten eller om man drar vidare på fest/krogen?
Återstår att se....

Oså längtar jag även till Turkiet. Vi drar den 26:e, inte så himla lång tid kvar nu. Men gosh vad jag vill dit nu nu nu.
Träffa alla boys liksom. Ali, Umit, Fatih, Osman, Levent, Justin, Sah osv. Det ska bli så jävla kul att festa med dom där!

Mycket roligt som sker framöver nu. Life´s so god damn gooooood.

Kommentarer
Postat av: Martina

ska bli förjääääfffla n00js:D

2010-12-14 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0