Gårdagen

Igår hade jag en jeffligt nice dag. När jag kom hem från jobbet vid halv 8 på kvällen så hade 4 söta brudar lagat tacos som vi åt till middag.
Efter det så blev det att spela "Med andra ord". Det var sjukt länge sen jag spelade det faktiskt. Alla blev helt hypade & satt och skrek. Extremt hysterisk stämning. När jag & Linn va i samma lag - förlorade vi.
Jag & Ercan - vann. Jag & Malin - vann.
Den statistiken talar för sig själv höhö.
Sen blev det film, Law Abiding Citizen. Andra gången jag såg den, faaaaan va bra den är. Men jävla Evelina & Malin låg & tjata om att dom inte fattade något hela tiden. Haha.
Efter den blev det Paranormal activity 2. Fyfan, så värdelös alltså. Inte ett dugg läskig, jag somnade till helvetet. Stor besvikelse faktiskt.

Nu sitter jag på kontoret & jöbbar lite grann. Är jeffligt sugen på att spela Med andra ord ikväll igen. Hoppas några är på alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0