Helgen

Måndag idag. Fyfan vad seg jag är. Skulle egentligen varit ledig idag, men var tvungen att hoppa in i några timmar. Så ska snart bege mig mot jobbet med andra ord.
Usch va dåligt jag mår. Är helt död efter denna helg som vi smygstartade i torsdags. Jag var ju så jävla festsugen så jag tvingade Malin att dricka med mig. Haha, men vi hade extremt kul så det var det värt.
Sen blev det ju även party både fredagen & lördagen. Ingen dålig comeback Becca har lyckats med inte. Blev till och med nekad entré på Citybowl liksom, då är det verkligen illa. Haha, tur att jag inte kommer ihåg allt för mycket ifrån den kvällen alltså. Räka har dock skvallrat lite om vad vi hittade på för hyss.
Nu vill jag aldrig i hela mitt liv dricka igen känns det som. Fasen vad det tar på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0