Igår

Igår var en riktigt bra dag. Efter jobbet så drog jag & Linn & käkade middag på Balkan. Vi hade lite firande going on. Vi firade att Linn fått en arbetsintervju i Linköping imorgon. Jag älskar sånt där, vardagslyx alltså. Sånt som sätter guldkant på vardagen helt enkelt. Man borde alltid fira sina framgångar, stora som små.
Sen efter flera timmars skönt snack så drog vi hem igen.
Runt 23 kom Sälen hit, det var mysigt. Vi kollade film, pillade med datorn & gosade. Vädigt trevligt!
Sen fick jag skjutsa hem den lilla gossen imorse, till väster & då kom jag försent till jobbet. Fy på dig Sälski!

Nu ska jag, Malin & Linn ha Disney-kväll. Första filmen blir Pocahontas. Guuuud, så spännande. Det var flera år sen jag såg den sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0