Jobbhelg

Denna helgen skulle jag egentligen tillbringa hos Martina i urskogen. Men fick självfallet jobba helg, suck. Undrar fan hur jävla många helger jag har jobbat de senaste månaderna, inte är det var 3:e iallafall..
Aja, nu ska jag inte vara den som är den. Men jag är så in i helvetes jävla trött & då blir jag gnällig.
Jag längtar till den dagen då jag är helt ledig & bara kan ligga & slappa framför TV´n heeeela dagen, inte ta ett steg utanför min ytterdörr. Guuuud, så mysigt, välbehövligt & skönt.

Nu ska jag hem till mina föräldrar. Låna deras tvättmaskin som vanligt, kolla idol & åka snålskjuts på deras bredband så jag kan tanka hem some good stuff. NICE!

Hoppas ni alla är aaaaaasbakis & mår skit imorgon när jag jobbar & mår hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0