Lucia

Igår var jag i kyrkan för första gången på flera år. Lillsyrran kröntes ju till tärna i Motalas Lucia. Jag, Mackan, mamma & pappa fick vara VIP & sitta längst fram. Det var soft.
Det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara, det bjöds på fina sånger oså liksom.
Fast huvudincidenten var ju utan tvekan när Lucian sprang ut ur kyrkan & spydde. Stackars flicka alltså, hon måste ha varit helt sjukt nervös.
I det stora hela så var det en mycket trevlig tillställning. Fick träffa både farmor & farfar och mormor & morfar. Det sker ju inte sådär överdrivet ofta.


Ser ni den längsta gubben där bak? Haha, jag & Mackan dog av skratt åt honom.


Ett stycke valp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0