Morgondagen

Imorgon blir en mycket heltisk dag. Först ska jag åka till Skobes & lämna in min bil på reparation. Den har ju fått lackskador+buckla för att en fucking granne har klumpat sig & kört in i min bil på parkeringen. Dessutom är hela klimatanläggningen kaputt. Inte bra, blir extremt immigt på rutorna efter bara några sekunder.
Sen blir det en sväng till kontoret & lära mig lite nya grejer. Sen tandläkaren 13.10. Fy & fy, det gillar vi inte.
Sen tillbaks till kontoret. Sen hem till mina föräldrar & tvätta inför Alanya-resan. Och sen på kvällen ska syrran & jag göra stan. Måste hitta julklapp åt Mackan, den valpen, och pappa. Åh, hatar att köpa julklappar till killar.

Intressant ? Haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker nästan synd om dig för alla dina bilproblem du har! ;p

2010-12-22 @ 07:28:32
URL: http://mynewlifeakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0