Veckan

Denna vecka har varit en aning konstig. Jag brukar ändå aktivera mig med något under dagarna, förutom jobbet alltså.
Men jag & Malin har bara legat inne i princip hela veckan. Slappat, käkat pizza & kollat på tv typ.
Idag måste jag ta tag i detta & ge mig ut på lite ärenden. Jag vill fan hitta alla julklappar, men jag har inte lust med att gå på stan. Hatar att jag kommer vara ute i sista minuten med alla klappar i år igen.
Dessutom måste jag kolla över vad jag ska ha med mig för kläder till Turkiet. Hur varmt är 20 grader?
Kan man ha shorts & linne då, eller blir det för kallt? Fuck, jag har ingen aning om hur 20 grader känns. Bara 10 dagar kvar tills vi sticker nu, peppa peppa!

Nu ska jag brygga kaffe åt mig & Malin.

Kommentarer
Postat av: Martina

Peppa peppa älskling

2010-12-18 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0