Bio igår

Igårkväll var Linn & jag på Snabba Cash. Första gången för Linn, andra gången för mig. Nu fick jag spela den inbitna som läst boken 40 gånger & förklara allt som är runtomkring filmen för Linn så att hon skulle förstå bättre. Alltså Ercans uppgift för mig första gången jag såg den.

Jag funderar helt ärligt på att gå på den en tredje gång. Inte för att filmen är helt otumordentligt skitbra, utan lite för att filmen är bra & väldigt mycket för att Joel Kinnaman är sjukt sexig.
Linn är också tänd som fan på honom nu förresten, vi satt & stöna ikapp igår på bion. Haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Upp med bilderna från vårt festande i fredags!:)

2010-02-09 @ 17:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0