Rättegången

Nu har jag precis kommit hem från rättegången i Linköping. Det finns så mycket grejer jag skulle kunna säga om hela skiten. Men men, jag gör det kortfattat. Allt som jag sa att den där 42-åriga tanten hade utsatt mig för nekade hon till & sa istället att det var jag som hade utfört dessa handlingar mot henne.Jag har ju enligt henne hållt fast & strypt henne. Hon påstod även att hon förlorat en guldkedja på kuppen & att jag dragit så hårt i detta halsband att hon fått brännmärken på halsen/nacken. Men hon har ju inga bilder på någon utav skadorna.
Hahaha, denna människa är en patetisk jävla mytoman.

Fyfan, 42 bast & har ingen som helst heder i kroppen, kan inte stå för ett skit av sina handlingar. Bara sitter & ljuger hela jävla rättegången rakt igenom.

Dessutom försökte det fanskapet psyka mig, men det lyckades ju inte så bra. Bättre lycka nästa gång du!

Ska bli fruktansvärt intressant att ringa till tingsrätten i morgon & se vad hon fick för straff. Hoppas att jag får iallafall lite kirr i plånboken. Jag krävde ju 7 lax, men det går ju aldrig igenom. Men jag hoppas iallafall på några tusen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0