Bilder

Jag har ju lite bilder från fredagens festande som min lathet har hindrat mig från att lägga upp tidigare.. Men bättre sent än aldrig. Älskar det uttrycket förövrigt, fast det gäller enbart när det handlar om mig & mitt agerande.


Vi hade finbesök från Stockholm. Lille fisen var här & hälsade på. Mycket trevligt.


Jossebosse kom en sväng förbi mitt föräldrahem


En extremt schysst reunion påbörjades!


Hahaha.


Jag i egen hög person.


Medan de andra gick ut på krogen, stack jag hem till Linn & drack lite med lite annat folk.


Sexxxxxxi


Vi är så gölliga tillsammans :)


Sen gick det bara utför. Räka kastade bl.a. in mig i ett skåp. Haha, det lär jag aldrig släppa döh gossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0