Åkt scoter ;D

Idag har jag Evelina, Viktor & Emil varit ute & åkt scoter. Det var helt fantastiskt!
Lätt topp 10 över det coolaste jag gjort. Men jag var faktiskt extremt rädd i början. Emil körde så jävla fort & jag hade ingen hjälm. Trodde att jag skulle ramla av & dö. Både jag & Evelina typ ströp de stackars killarna, så hårt vi höll om dom. Haha.
Men som sagt, det var riktigt häftigt. Synd bara att Emils scoter gick sönder uppe på fjället, så jag & Evelina fick VANDRA en jävla bra bit innan Viktor kom tillbaka & hämtade upp oss. Men vafan, vi gick ju säkert bort en pizza iaf.

Nu ska jag & Eve glo på Paradise hotel som vi missa igår, sen laga lite käk. Myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0