Helan & halvan återförenas

Sådär nu har jag packat hela min bil full av en massa kläder, skor & annat shit. Gissa vart ska sticker idag?
SÄLEN! Gud så underbart. Återförenas med Malin, har saknat helan något sjukt mycket faktiskt.
Jag ska flytta in i hennes stuga där 9 andra människor bor. Främlingar... Aja, tur att jag har stor social kompetens.
Tempot i Sälen är fan inte att leka med. De festar ju fasen varje dag. Hur fan ska jag orka? Jag har ju börjat bli gammal & sliten liksom. Men jag får helt enkelt stå ut & supa 24/7 ändå. Jag har iallafall 3½ platta öl med mig upp till Sälen. Det räcker.

Vet inte exakt när jag kommer hem igen. Men förmodligen på torsdag.

Bye bye Motala!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄRE INTE DAGS ATT TÄNKA PÅ FRAMTIDEN OCH TAGGA NER PÅ SUPANDET? TÄNK PÅ LEVERN.

2010-01-02 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0