Joel Kinnaman

Ajuste, jag måste ju säga vad jag tyckte om Snabba cash också. Filmen var faktiskt mycket bra. Men efter allt ståhej runt denna film så kan man ändå på något sätt bli lite besviken. Det är för mycket folk som snackar helt enkelt & då får man skyyyyyhöga förväntningar på rullen. Men som sagt - den var väldigt bra.
Men en grej jag aldrig fattade var; Varför i helvete skulle Johan hålla på att dregla hela tiden för?
När han var ledsen - dreglade han. När han var rädd - dreglade han. När han var arg - dreglade han.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR?! Jag fattar inte det. Jag & Ercan började asgarva varje gång det hände, men jag var samtidigt lite förbannad. Det förstörde liksom det sexiga över honom i just den pågående stunden, man blev avtänd som fan liksom.

Men men, Joel Kinnaman var ju bortsett från dregelscenerna om möjligt ännu hetare som "JW" än vad han är som Frank Wagner. DET mina kära vänner borde inte gå, men det gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0