Ledig dag = fullbokad dag

Jaha, sjukt länge sen jag bloggade senast. Men nu har en massa folk sagt åt mig att jag måste börja igen & vad vore inte jag för odjur om jag inte gjorde de den lilla tjänsten liksom?

Idag är jag ledig från jobb eftersom jag jobbar hela helgen. Ändå fick jag sätta väckarklockan på 9. Skulle på "möte" hos farbror polisen. Det gick i vilket fall bra.

Nu ska jag snart åka & hämta min bil från Skobes. Lilla pärlan har blivit reparerad efter att jag krockat sönder den. Ser inte fram emot att få betala självrisken ytterligare en gång dock.

Efter det blir det att dra sig in mot stan, möta upp Linn & luncha på något ställe. Vart vet jag inte ännu. Jag är ju jääävligt kräsen när det kommer till mat så det kan bli en svårare utmaning att finna ett ställe där jag diggar dagens krubb.

Sen efter 3 någon gång ska jag & Ercan in till Linköping & roa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0