Mormor 60 år

Igår var jag & familjen hembjudna till mormor i Mjölby på trerättersmiddag. Till förrätt blev det någon vidrig sallad som inkluderade räkor. Eftersom jag inte äter någon typ av förrätt (är för kräsen) så hade jag redan förvarnat dom om att inte göra någon till mig.
Till huvudrätt var det fläskfilé, potatis & en helt jävla grym vinsås. Morfar trodde att jag ville bli full eftersom jag tog så mycket sås. "Men Becca, det är inte lönt att ta sådär mycket sås, den har ändå kokat & all alkohol är borta".
Haha, herregud vilka fördommar min egna släkt har mot mig.
Efterrätten var ananaspaj med vaniljsås. Jag tog bort all ananas så att bara "degen" fanns kvar, skitgott!


Jag & min älskade kusin Vincent !


Min andra kusin, Nora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0