Nyår

Mitt nyårsfirande var mycket trevligt. Mycket bättre än alla andra som har varit extremt fyllda av drama i form av olika slags bråk.
Gårdagen var istället fylld av lycka, alla var glada & positiva. Det gillar jag.
Vi var några personer hemma hos Kimmo där vi spelade en jävla massa drickaspel & snackade lite skit.
De där jävla drickaspelen sätter sina spår rätt snabbt, man blir så jääävla full.
Vid 12-slaget var vi på stan & träffade lite människor & firade in det nya året. Sen drog vi hem till Kimmo igen för att dricka & festa ännu mer.
Jag råkade vid ett tillfälle ge Markus en slap (han sa något, o impulsiv som jag är så slog jag till honom). Mitt "slag" som inte alls var särskilt hårt orsakade att hans glasögon gick sönder. Jag fick genast dåligt samvete & bad om ursäkert säkert 100 gånger. Då sa han "Nej, men becca det är lugnt. Jag vet att du får dina ryck ibland, men det är därför jag gillar dig". Märkligt tycker jag...
Till slut blev jag bajstrött & ville hem & sova. Älskade lilla Räka följde mig hem. Han sket fullständigt i min predikan om att jag klarar mig själv & att jag kan försvara mig & blablabla. Den omtänksamma rackaren följde mig hem ändå. Han är så snäll, min lilla gosse.

Tack till er som var med, jag hade ett förjävla trevligt nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0