Sälenbon kommer hem :)

Jahaja, då var en hel helgs av jobb avslutad, ruskigt skönt. Imorn är jag dessutom ledig, så jag kan sova ut rejält. Kanske t.o.m blir att jag softar lite med 1-2 öl ikväll framför en go film som kompesation för att jag varit en sån duktig, arbetande människa.

Förövrigt så kommer Malin hem ikväll. GÖTT! Så morgondagen blir definitivt tillägnad åt henne. Vi ska luncha & hitta på annat kuligt. Dessutom kanske hon följer med till min rättegång på onsdag. Det beror på om jag vill ha henne där eller inte. Haha, annars så ska hon & Eve gå på Ikea sålänge.
Det här med att det snart är rättegång & grejer är ju lite halvjobbigt. Jag vill inte sitta där & snacka inför en jävla massa folk + en domare & jury. Och samtidigt bli slaktad av en advokat.
Men på något sätt ser jag ändå fram emot rättegången, det ska bli skönt att få ett avslut på fallet liksom.


Jag har saknat min älskade mongolida väninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0