Grattis Spanien!

Jag kan inte uttrycka mig i ord hur skönt det kändes när Spanien blev världsmästare i söndags. Jag var så himla lycklig.
Jag var hemma i mitt föräldrarhem med Cim & festade till det lite till matchen. Och efter att älskade Iniesta avgjort finalen så blev det skumpa på altanen. Det var rätt gött med skumpa faktiskt, jag brukar verkligen inte gilla det. Men jag hade väl guldsmak i munnen :)
Tydligen blev vi ganska fulla, för igår mådde både jag & Cim skit. Båda var nära att spy. Haha, fast det var nog mest för att vi inte hade käkat på hela dagen. Utkörning av pizza började ju inte förrän 3. Vid halv 4 någon gång fick vi iallafall hem våra pizzor. Jäkligt gött, fast jag blev avundsjuk på Cims bologna, så jag sket i min kebab & åt upp hans rester istället. Mycket gött med köttfärs på pizza alltså.

Grattis till segern Spanien, den var ni sjukt värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0