Jag är så jävla bra

Länge sen jag skrev här, märkte jag. Vill be er alla, alla mina miljoner, trogna läsare om ursäkt. Jag har verkligen varit a very bad girl.

Igår hände den märkligaste grejen på 5-6 år. Jag blev TVÄRSUGEN på en joggingrunda. Fick med mig Malin, det måste vara den märligaste grejen på över 10 år, minst!

Vi var mycket duktiga faktiskt. Vi var ute & sprang i en timme, riktigt jävla bra. Men ack så svettig jag var alltså, mådde skit. Och Malin hade sån rövsvett att det blev blött på asfalten, där hon satt. Hahaha, och det är faktiskt sant!! Linn, Alex & Viktor är vittnen till den händelsen!

Just nu ligger jag & trycker i mig bananer & vatten så att jag är ready inför nästa runda som vi ska ut på om ca: 30 minuter.

Vi satsar stenhårt på winter 2010/2011.


Förövrigt så ringde jag pappa & berättade stolt att jag varit ute på en joggingrunda. Han blev så chockad att han satte en klunk öl i halsen & började hosta & asgarva. Sen bara SKREK han ut (förmodligen i chocktillstånd) till mina övriga familjemedlemmar att Becca minsann har varit ute & joggat. Då hör man syrran & Mackan i bakgrunden utropa: "VAAAA?!"

Beccas new lifestyle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0