Joggingrunda

Nu har jag precis kommit ut ur en iskall dusch. Eller okej, iskall var den inte, jag kan inte duscha extremt kallt. Men det var avsvalkande iallafall!
Fy farao vad svettig jag var förut alltså. Var ute & joggade ca: 4 km. Svetten bara rann!
Det var verkligen extremt jobbigt, oså har jag gjort 100 situps idag också. Dock bara 15 armhävningar. Haha, jag är verkligen inte stark i armarna alltså. Men jag måste jobba på att få bort gäddhänget. Man får inte ha sån ski när man bara är 20 år alltså.
Jag vill verkligen bli fit som fan nu nu nuuuuu. Men det går så jävla sakta tycker jag, hoppas inte mitt tålamod sviker mig vad gäller det här med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0