Malin har återvänt!

Malin, min kära sambo eller kombo eller whatever, har ju vart i Nybro sen i torsdags. Vilket betyder att lilla jag har fått bo ensam torsdag-söndag. Fyfan, det har vart jobbigt. Jag hatar att vara ensam. Ibland kan det vara skönt att ha lugn & ro omkring sig, men för det mesta vill jag ha någon i närheten liksom.
Första natten var outhärdlig. Jag drömde tre jävla mardrömmar & vaknade upp helt svettig & äcklig mitt i natten. Jag fattar inte varför jag blir sån när jag är själv. Det är på något sätt jävligt tryggt att veta att Malin är i rummet bredvid liksom.
Iallafall så spenderade jag sista natten på mina föräldrars soffa, det kändes skönt. Inga mardrömmar.
Haha, jag är verkligen patetisk ibland.
Men men, skönt att du är hemma igen Mallan med kladden i brallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0