Semifinal 2

Nu tog precis första halvleken mellan Spanien & Tyskland slut, 0-0. Fyyyy, jag blir så extremt jävla nervös alltså. Men jag är väldigt positivt överraskad över att Spanien äntligen har fått igång ett bra spel i VM. Under mästerskapets gång så har jag inte varit ett dugg nöjd med mina hjältars spel, men ikväll gör dom det riktigt bra. Härligt att se, men dom kan ändå väldigt mycket bättre och jag hoppas att dom visar det nu i andra halvlek.

Tänk om det blir förlängning & straffar?! Fy farao, då kommer jag skita på mig av nervositet alltså. Nää, jag hoppas att målen börjar regna in för Spanien nu i andra så vi slipper en förlängning & framförallt så att vi slipper en förlust!

VIVA ESPANA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0