Avatar

Igår efter grillningen så kollade jag på Avatar för första gången med Malin & Viktor. Jag har ju bojkottat den filmen sen den kom ut & alla snackade om den. Brukar alltid göra så, vet inte riktigt varför, har väl något att göra med att jag är i trotsåldern & alltid ska tycka & göra tvärtom alla andra. Men till min extremt stora förvånad så diggade jag filmen, riktigt mycket till och med. Helt sjukt, jag är lite i chocktillstånd faktiskt. Jag brukar verkligen hata fanatasyfilmer som typ Sagan om ringen & Harry Potter osv. Tål inte overkligt skit liksom.
Men men, Avatar var riktigt bra, framförallt var den häftig. Vilken jävla grafik det var alltså, jag blev helt hypnotiserad av den.




Kommentarer
Postat av: krilleeeee

ååhhh vad sen du är, förra årets film lixom ;D

2010-06-09 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0