Gårdagen

Igår blev det impuls-fest som slutade i en jävla fylla. Först va Linn & jag hemma hos henne & drack lite & snackade skit. Sen kom Viktor & Cliff & joinade ett tag, sen efter 12 någon gång skjutsade dom Linn & mig till Brygget.

Typ första gången jag hade det riktigt kul på Brygget faktiskt. Träffade gamla vänner som vi satt & snackade med, riktigt trevligt.

Sen träffade vi även på Kimmo, Adam, Pirre & co. Så det blev efterfest i Kimmos lägenhet, utan Kimmo dock eftersom han råkade hamna i fyllecell. Där tog det fart kan jag säga, vi shottade jäger hejvilt. Fyfan va fulla vi blev alltså, heeelt väck.

Sen vaknade jag vid 12 någon gång, helt brutalt jävla bakfull. Gick ner till Linn & Kimmo igen & slängde mig & dog på deras säng. Sen drog vi allihop ut & la oss på täcken på deras gård & solade. Kimmo som hade kommit hem vid 6 på morgonen någon gång var fortfarande full & sprang omkring i tangakallingar & grejer och Adam låg & spydde. Haha, det var en ganska rolig syn allt det där.

Jag börjar nu äntligen återhämta mig från min aggressiva bakfylla. Nu ska jag hoppa in i duschen & vid 7 är det grillning som står på schemat. Niiiice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0