Jag saknar brightlight-Becca

Jag har förövrigt pajat mitt hår ytterligare en gång. Jag ville inte vara gråhårig längre, men samtidigt inte slita allt för mycket på mitt hår (genom att bleka det med andra ord). Så jag hittade en färg på Östenssons som jag tyckte såg jävligt schysst ut. Mörkblond-ljusbrun typ. Så jag köpte den & begav mig hem & färgade håret. Det skulle jag inte ha gjort. Nu är mitt hår inte bara grått, nu är det ännu gråare + skimmer av grönt. HÄRLIGT JOBBAT BECCA!

Jag måste lära mig snart, mitt hår tar inte emot någon annan hårfärg än blont. Det är helt jävla omöjligt alltså, det går bara åt helvete. Får se hur länge jag ska gå med detta innan jag blir helt blond igen. Först måste mitt hår få vila några veckor iallafall, tror jag.


Blond Becca


Grå med lite blonda slingor-Becca



Nuvarande. Brun-grått med grönt skimmer-Becca.


Jaa, jag ska vara blond. Kanske inte platinablond, det luktar så mycket kiss om det, men blond ska jag vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0