Öland imorn ! ;D

God morgon!

Nu har jag precis badat & kollat några avsnitt av Two and a half men. Gött att jag har börjat kunna tanka ner igen, så mina nattrutiner med Two and a half men har blivit som vanligt igen :)
Snart ska jag till mitt föräldrarhem & käka järpar från Bella Notte. Sen blir det jobb 14-19. Fy farao vad det suger en vacker dag som denna.
Ikväll måste jag packa som tusan, för tidigt imorn bitti drar jag, Malin & Linn till Öland. Det ska bli så sjuuuukt jävla nice. Hoppas detta år blir lika kul som förra alltså. Isåfall har vi en helt sjuk resa & upplevelse framför oss.

Här kommer lite härliga bilder från förra årets midsommarfirande på Öland!!:)


Malin, jag, Martina & Sandra.


Malin, Räka & Adde.


Jag & Martina :)


Tobbe.


Semmi köpte en ros till mig :)


Samme.


Det var denna jävla morgon som Samme & Semmi lurade i mig att dom hade runkbullat mig på natten när jag låg & sov... Haha, jävla idioter! ;D


OM ETT DYGN ÄR VI NERE PÅ ÖLAND IGEN!!!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0