Spaniens öppningsmatch idag!!!!! ;D

Idag är det en mycket bra dag, kära vänner. För idag spelar Spanien sin första match i VM, mot Schweiz. En lätt 3-poängare med andra ord. I och för sig är i princip alla matcher lätta för mitt älskade Espania, för dom är ju bäst ;)
Det ska bli mycket kul att se dom spela. Spanien är känd för sin vackra fotboll. Åhhh, jag kan knappt bärga mig alltså. Jag älskar Spanien. Mer än Sverige kanske, men det tänker jag inte erkänna om så är fallet.


Vilka världsstjärnor. Vilket lag.


Jag hoppas så innerligt att denna man blir Spaniens hjälte även under detta mästerskap. För ni minns väl att det var Torres som gjorde det enda målet i EM-finalen 2008 mot Tyskland?;) Det var tider det!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0