Studenten i Stockholm

När jag var i Stockholm & firade Lisas student så fick jag lära mig en hel del. Jag har alltid sett på stockholmare som lite pryda, stroppiga, moraltanter & tråkiga typ. Och det gör jag väl egentligen fortfarande haha, men efter ha åkt studentflaket tillsammans med dom så är jag väldigt positivt överraskad. Det går jääävligt vilt till. Dom hade köpt 15 plattor bärs bara för att man skulle konstant kunna spruta öl på varandra på flaket. Helt annorlunda tradition mot vad jag är van vid att se & jag älskar att jag fick uppleva det.



Jag lyckades filma några sekunder på flaket, sen blev min kamera helt nerdränkt av öl så då stoppade jag ner den i väskan igen.

Kommentarer
Postat av: lisa

åhhhhhhhh, fyfan vad grymt det var!!

2010-06-15 @ 23:11:25
URL: http://laiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0