Korpfotboll

Jag tänker verkligen inte kommentera ett skit om Spaniens förlust tidigare. Så att ni bara vet, jag retar mig gallfeber över hela det där. Så ge fan i att ens prata med mig om det alltså...

Idag har iallafall jag, Malin, Linn, Krille & Cliff varit ute en sväng i Råssnäss för att titta på när Viktor spelade korpfotboll. Mycket trevligt & roligt. Viktor va cp-störd på planen, pekade finger åt domarn & gjorde miner bakom hans rygg & försökte knocka en motspelare. Haha, det såg så jävla kul ut, speciellt när han försökte göra allt på ett oskyldigt sätt liksom. Viktors lag, 50% kött (haha, så jävla kul namn förövrigt), förlorade & Viktor blev ganska arg.

Nu är jag hemma hos Viktor igen, vi har precis käkat honungsmarinerade fläskkotletter med rödvinssås, färskpotatis & champinjoner. Det var det underbaraste jag ätit på länge vill jag lova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0