Viva Espania!

Äntligen skrapar mitt älskade Spanien hem 3 poäng. Dock blir man ju irriterad på vissa spelare alltså, t.ex. Navas. Vafan höll han på med egentligen? Visst gjorde han många bra saker. Men på denna nivå är det verkligen inte tillåtet med så många felpassningar som han gjorde. Jag tycker verkligen inte om att bli irriterad på "en av mina egna", men ibland blir man ju så jävla förbannad att man nästan spricker. Seriöst, VM är fan i mig på liv & död (inte riktigt men nästan), iallafall för mig...
Aja, det var fruktansvärt synd & dessutom extremt klumpigt av David Villa att inte få till vm´s andra hattrick ikväll. Missade straffen, det var riktigt synd. Annars var han lätt en av de hetaste spelarna på planen.

Nu när vi ändå snackar spanska landslaget tänkte jag bjuda på mina egentagna foton på det fantastiska laget. Dessa bilder är tagna från en träningsmatch under EM 2008.


Torres & Villa


Två fantastiska Liverpoolspelare; Reina & Torres. (Torres smile på denna bild får mig att bli fnittrig) haha


Kvadraten. Några av de spelarna som stod på ca: 1,5 meters avstånd från mig var Torres, Reina, Arbeola, Palop, Casillas, Villa & Fabregas.


Denna bild har jag överlägset de starkaste minnena ifrån. Just i det skedet som bollen kom farandes mot mig så fick jag & Torres ögonkontakt. Ujujuj, kan ni då tänka er hur fort Beccas hjärta rusade?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0