Boxning ikväll :)

Fan, nu har jag varit vaken exakt en timma & jag har inte hunnit ta tag i mig själv än. Men nu måste jag ta mig upp ur sängen & få någonting gjort på kontoret. Fast jag jobbade ju ganska många timmar där igår, så dagens arbetsuppgifter har förminskats ganska mycket. Skööönt.

Ikväll ska jag & Soffe på boxning. Jag har ju blivit medlem på Feelgood igen. Jag är en riktig omständig & velig liten jävel som får för mig saker & sen ändrar jag mig & till slut ångrar jag mig. Men nu har jag iallafall satt upp mig på ett år, så nu måste jag träna. Men boxningen blir sjukt kul. Boxa ut lite aggressioner är aldrig fel. Jäkligt synd att jag inte har några aggressioner inom mig just nu, men det kan jag nog skaffa mig under dagens gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0