Grattis Cim!

Sitter just i detta nuet i en lokal. Det är väldigt trevligt här, vi har biljardbord & pingisbord & grejer. Vi firar världens bästa Cim idag. Han fyller 24 år. Heeeelt sjukt. Han är som en 12-åring i sin lilla hjärna. Men jag tycker om honom väldigt mycket ändå...

Jag har hunnit decka en gång. Men nu är jag vaken igen & party som fan. Sitter här & pimplar vin liksom. Saknar Linn dock som åkte hem för ett tag sen.

Vi är la en 10 pers som är kvar i lokalen just i detta nuet. BARA killar, jag är ensam tjej. Första gången på hela kvällen som jag stortrivs med andra ord, förutom att dom kör en massa pengaspel hela tiden.
Dom är faktiskt helt sjuka. Spelar av varandra flera tusen liksom. Inte riktigt becca-spel...


Men men, GRATTIS ÄLSKADE BÄSTA CIM ANDERSSON!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0